Vladimír Janček

V roku 2017 odcestovala reprezentácia na prípravný turnaj. Náš MARKOM tím však zažil nemilé prekvapenie, keď prišiel na ľadovú plochu a uvidel reklamy na mantineloch. Niektoré pozície boli obsadené slovenskými konkurenčným firmami našich hokejových partnerov. Podotýkam, že domáci tím si dáva na reklamné plochy partnerov svojej federácie.

A začala diplomatická vojna. V určitom momente reálne hrozilo, že slovenskí hokejisti nenastúpia na turnaj a pocestujú domov bez odohratia jediného zápasu. Nakoniec sme sa však s organizátormi dohodli na odstránení konkurenčných reklám a turnaj sa mohol odohrať.

A kde sa stala chyba?

Malé hokejové federácie, so slabším obchodným tímom, predali lacno časť práv na reklamné plochy sprostredkovateľom. Tí oslovovali firmy s cieľom dobre a rýchlo zarobiť. Tak sa zamerali aj na konkurentov našich partnerov.

Náš postoj ocenili aj hokejoví partneri Slovenského hokeja. Získali sme si ešte väčšiu dôveru, pretože sme sa držali hesla „Hokej pod kontrolou“.

Tagy