Na Slovensku prevláda názor, že šport je skôr charita. Nanajvýš zaujímavá téma pre média.
Ja si ale myslím, že šport môže byť aj MEDIATYP. Zisťoval som si pár približných čísel o tom, akú penetráciu na Slovensku má napr. TV, OOH ... a skúsil ich optimistickým okom „športového marketéra“ porovnať s penetráciou (záujem o...) športu / športov.
Aj vy ste si všimli, že šport oslovuje masy😉? Čísla vyzerajú fajn, že?
Čiže športovci, už nestačí len športovať. Snažte sa byť MEDIATYP, ktorý je moderný, aktívny, odlišný na WEBE, FB, INSTA a v médiách. Snažte sa ukazovať a byť ukazovaní. Nerobte zo seba len zbierku... Musíte byť dôveryhodný partner, ktorý je pod kontrolou.
A partneri/sponzori, nebojte sa športu. Nemusí to byť len „čierna diera“, ale aj zaujímavý MEDIATYP. Buďte nároční na šport, kreatívni a odvážni na seba a reklamku. Kombináciou športu a napr. TV, OOH môže vzniknúť hodnotný mediamix.
Ale pozor, každý MEDIATYP musí poznať svoju hodnotu.
