Vladimír Janček

Na Slovensku prevláda názor, že šport je skôr charita. Nanajvýš zaujímavá téma pre média.

Ja si ale myslím, že šport môže byť aj MEDIATYP. Zisťoval som si pár približných čísel o tom, akú penetráciu na Slovensku má napr. TV, OOH ... a skúsil ich optimistickým okom „športového marketéra“ porovnať s penetráciou (záujem o...) športu / športov.

Aj vy ste si všimli, že šport oslovuje masy😉? Čísla vyzerajú fajn, že?

Čiže športovci, už nestačí len športovať. Snažte sa byť MEDIATYP, ktorý je moderný, aktívny, odlišný na WEBE, FB, INSTA a v médiách. Snažte sa ukazovať a byť ukazovaní. Nerobte zo seba len zbierku... Musíte byť dôveryhodný partner, ktorý je pod kontrolou.

A partneri/sponzori, nebojte sa športu. Nemusí to byť len „čierna diera“, ale aj zaujímavý MEDIATYP. Buďte nároční na šport, kreatívni a odvážni na seba a reklamku. Kombináciou športu a napr. TV, OOH môže vzniknúť hodnotný mediamix.

Ale pozor, každý MEDIATYP musí poznať svoju hodnotu.

Tagy