Vladimír Janček
Všetci sledujeme naše najväčšie športové hviezdy ako sú Sagan, Vlhová, sestry Fialkové, či naši hokejisti. Každému z nich sa darí niekedy viac a niekedy zase menej. No a s každým úspechom sa samozrejme chcú spájať aj partneri.
Práve partneri chcú, aby ich logo bolo na drese, bunde, kombinéze, čiapke, helme či nohaviciach... Otázka však je, či športovci a partneri vôbec vedia, akú mediálnu hodnotu má logo na oblečení počas jedného vysielania v TV.
V hokeji sa nám podarilo zistiť priemernú mediálnu hodnotu jednotlivých lôg partnerov na každej časti oblečenia hokejistov počas jedného TV zápasu:
- na helme (predná časť, obe bočné strany),
- na drese (predná časť, hore, dole, rukávy, zadná časť),
- na nohaviciach (predná a zadná časť, obe bočné strany),
- a zisťovali sme aj hodnotu reklamy na rozhodcoch.
Fakty a čísla vedia partnerom a športovcom pomôcť pri vyčíslení svojej hodnoty. Je dobre mať svoj šport pod kontrolou a nepredávať ho pod cenu.
