Po dvoch rokoch nastavovania marketingu v hokeji sme si uvedomili, že sme pripravení našim partnerom poskytnúť väčšiu pridanú hodnotu. Vedeli sme, že dať partnerom televízne čísla ako rating, share či projekciu alebo len počet divákov na štadióne počas zápasu je také štandardné.
Jedna z prieskumných agentúr nám poskytla nástroj, ktorý, ako sa hovorí, vedel rozobrať zápas do poslednej skrutky. Skrutkou myslím to, že sme vedeli odmerať „výtlak“ každého reklamného nosiča na štadióne a samozrejme aj partnera na ňom. Nesledovali sme len ľad či mantinel, ale aj dres, helmu, digitálny panel, tímovú bundu trénera na striedačke, ... Merali sme asi všetko, čo malo počas zápasu na sebe reklamu. Tento tzv. „post buy report“ sme vedeli dodať za každý zápas. Partner tak videl „výtlak“ každého nosiča vyjadrený v sekundách i eurách a vedel si všetko porovnať s predošlým zápasom.
Po prvom reporte nám volali naši partneri a boli trošku prekvapení. Veľmi rýchlo však bol neoceniteľným zdrojom informácií a dôkazov o tom, čo hokej a reklamný nosič na zápase dokáže.
Preto sa nielen firmy, ale šport potrebujú spolu viac venovať športovému marketingu.
