Znie to neuveriteľne, ale partner môže cez šport predávať. Aj tu platí, čím viac ľudí šport sleduje, tým je úspech zaručenejší. Ďalším zdrojom predaja pre partnerov sú častokrát podceňovaný WEB, FB, IG či YT kanál športov/športovcov. Nehovoriac o vlastnom TV/inet video kanále alebo vernostnom systéme. Preto by sa šport mal starať o divákov a svoje kom kanály.
Najčastejším príkladom prepojenia partnera športu s predajom sú alko/nealko nápoje, plus občerstvenie (hot-dog, malé snaky...). Podmienkou však je mať dostatok divákov v hľadisku, či fanzóne. Šport však musí v bufetoch diktovať pravidlá. Pri tomto type predaja tak šport môže na zisku z predaja aj participovať. Na svoje si tu môžu prísť aj banky, či značky platobných kariet.
Druhú skupinu tvoria stávkové kancelárie, predajcovia športového oblečenia, elektroniky, tovaru pre dom, dielňu a záhradu, či mobilní operátori, ktorí profitujú aj z TV fanúšikov. Tých vie šport usmerniť do predajní, na správny web, či apku.
Tretiu skupinu tvoria partneri, u ktorých si môžete kúpiť produkty partnerov z prvej skupiny (obchodné reťazce), ale aj predajcovia pohonných hmôt, poisťovne či auto značky.
Už len nájsť prepojenie, spojené so športovým zážitkom
